Obchodní podmínky

obchodní-podmínky

 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží u prodejce Jarosa a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

 

Uživatelský účet

  • na základě registrace můžete přistupovat do svého uživatelského rozhraní
  • přístup do rozhraní je zabezpečen uživatelským jménem a heslem
  • všechny vámi zadané údaje jsou považovány za správné a pravdivé

Objednávka

  • veškeré podané a potvrzené objednávky jsou závazné
  • podáním objednávky potvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami
  • zboží začínám vyrábět co nejdříve po potvrzení objednávky
  • storno objednávky je možné pouze před potvrzením objednávky
  • veškeré individuální požadavky je nutné domluvit předem emailem (neplatí pro možnosti specifikované v popisu zboží), v případě nedodržení tohoto pravidla si ponechávám právo objednávku odmítnout

Cena

  • ceny zboží jsou konečné, nejsem plátce DPH
  • k celkové ceně objednávky je nutné přičíst poštovné a balné

Dodání zboží

  • zboží skladem je odesláno do 5 pracovních dní od přijetí platby na účet
  • zboží šité na míru je vyhotoveno co nejdříve po uhrazení objednávky, nejdéle však ve lhůtě, která je u zboží uvedená
  • za správnost adresy odpovídá zákazník, pokud nebude možné z důvodu špatné adresy doručit objednávku, bude při opakovaném dodání doúčtováno další dopravné
  • při převzetí prosím překontrolujte neporušenost obalu (za škody vzniklé během přepravy ručí dopravce)
  • v případě, že vám zboží nepřijde do týdne (od přijetí zprávy o odeslání), mi prosím napište a já kontaktuji přepravce
  • faktura bude přístupná elektronicky současně s odesláním zboží a slouží zároveň jako dodací a záruční list

Doprava

  • zboží zasílám prostřednictvím Zásilkovny nebo PPL, dle vašeho výběru
  • osobní předání bude možné od srpna 2023 na adrese: Na hřišti 172, Nelahozeves (po předchozí domluvě)

Platba

  • zboží je možné zaplatit bankovním převodem na účet u mBank 670100-2204845776/6210, nebo on-line platbou kartou, dle vašeho výběru
  • při osobním převzetí je možná pouze platba v hotovosti
  • nejsem plátce DPH

Vrácení zboží

  • zboží je možné do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu vrátit (§ 1820 odst. 1 písm. f, Občanského zákoníku)
  • před odesláním zboží mě prosím nejdříve kontaktuj e-mailem na info@jarosa.cz a domluvíme se na podrobnostech (adresa pro zaslání je: Jana Rosyvková, info@jarosa.cz, 737 070 903, pobočka Zásilkovny - Outletové sklady Nelahozeves, 277 51)
  • peníze zpět odesílám po přijetí balíčku (neposílejte balík na dobírku!) v zákonné 30 denní lhůtě
  • poštovné za návrat zboží ke mně hradí zákazník
  • zboží je nutné vrátit v původním stavu, nepoškozené, čisté, nenošené a neprané
  • odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu se nevztahuje na zboží šité na míru (§ 1837 písm. d, Občanského zákoníku)

Reklamace

  • zboží, které vykazuje vadu, je možné reklamovat
  • reklamaci můžete využít i v případě šití na míru
  • záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží, nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním/nošením zboží
  • před odesláním zboží mě prosím nejdříve kontaktuj e-mailem na info@jarosa.cz a domluvíme se na podrobnostech (adresa pro zaslání je: Jana Rosyvková, info@jarosa.cz, 737 070 903, pobočka Zásilkovny - Outletové sklady Nelahozeves, 277 51)
  • poštovné za přepravu hradí zákazník
  • v případě uznání reklamace zboží na vlastní náklady opravím a zašlu zpět na vaši adresu
  • v případě neoprávněné reklamace bude zboží zpět zasláno na náklady kupujícího
  • o výsledku řízení budete informováni e-mailem

Ochrana osobních údajů

  • odesláním objednávky udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů pro účel dané objednávky (jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo)
  • vaše údaje jsou u mě v bezpečí a nebudou poskytnuty třetím stranám
  • poskytnutí údajů je dobrovolné, a dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů, můžete kdykoliv vzít své rozhodnutí zpět, požadovat přístup k uchovávaným údajům, nebo jejich výmaz

Aby bylo pravidlům učiněno za dost...

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

V případě, že budete mít s objednávkou nějaký problém, nejlépe je vždy kontaktovat mě e-mailem na info@jarosa.cz a věřím, že nalezneme řešení. :)

 

Jana Rosyvková

tel: 737 070 903

email: info@jarosa.cz

Na hřišti 172

277 51 Nelahozeves

IČ: 75598329

č.ú.: 670100-2204845776/6210

Zpět do obchodu