Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží u prodejce Jarosa a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
Uživatelský účet
- na základě registrace můžete přistupovat do svého uživatelského rozhraní
- přístup do rozhraní je zabezpečen uživatelským jménem a heslem
- všechny vámi zadané údaje jsou považovány za správné a pravdivé
Objednávka
- veškeré podané a potvrzené objednávky jsou závazné
- podáním objednávky potvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami
- zboží začínám vyrábět co nejdříve po potvrzení objednávky
- storno objednávky je možné pouze před potvrzením objednávky
- veškeré individuální požadavky je nutné domluvit předem emailem (neplatí pro možnosti specifikované v popisu zboží), v případě nedodržení tohoto pravidla si ponechávám právo objednávku odmítnout
Cena
- ceny zboží jsou konečné, nejsem plátce DPH
- k celkové ceně objednávky je nutné přičíst poštovné a balné
Dodání zboží
- zboží skladem je odesláno do 5 pracovních dní od přijetí platby na účet
- zboží šité na míru je vyhotoveno co nejdříve po uhrazení objednávky, nejdéle však ve lhůtě, která je u zboží uvedená
- za správnost adresy odpovídá zákazník, pokud nebude možné z důvodu špatné adresy doručit objednávku, bude při opakovaném dodání doúčtováno další dopravné
- při převzetí prosím překontrolujte neporušenost obalu (za škody vzniklé během přepravy ručí dopravce)
- v případě, že vám zboží nepřijde do týdne (od přijetí zprávy o odeslání), mi prosím napište a já kontaktuji přepravce
- faktura bude přístupná elektronicky současně s odesláním zboží a slouží zároveň jako dodací a záruční list
Doprava
- zboží zasílám prostřednictvím Zásilkovny nebo PPL, dle vašeho výběru
- osobní předání bude možné od srpna 2023 na adrese: Na hřišti 172, Nelahozeves (po předchozí domluvě)
Platba
- zboží je možné zaplatit bankovním převodem na účet u mBank 670100-2204845776/6210, nebo on-line platbou kartou, dle vašeho výběru
- při osobním převzetí je možná pouze platba v hotovosti
- nejsem plátce DPH
Vrácení zboží
- zboží je možné do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu vrátit (§ 1820 odst. 1 písm. f, Občanského zákoníku)
- před odesláním zboží mě prosím nejdříve kontaktuj e-mailem na info@jarosa.cz a domluvíme se na podrobnostech (adresa pro zaslání je: Jana Rosyvková, info@jarosa.cz, 737 070 903, pobočka Zásilkovny - Outletové sklady Nelahozeves, 277 51)
- peníze zpět odesílám po přijetí balíčku (neposílejte balík na dobírku!) v zákonné 30 denní lhůtě
- poštovné za návrat zboží ke mně hradí zákazník
- zboží je nutné vrátit v původním stavu, nepoškozené, čisté, nenošené a neprané
- odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu se nevztahuje na zboží šité na míru (§ 1837 písm. d, Občanského zákoníku)
Reklamace
- zboží, které vykazuje vadu, je možné reklamovat
- reklamaci můžete využít i v případě šití na míru
- záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží, nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním/nošením zboží
- před odesláním zboží mě prosím nejdříve kontaktuj e-mailem na info@jarosa.cz a domluvíme se na podrobnostech (adresa pro zaslání je: Jana Rosyvková, info@jarosa.cz, 737 070 903, pobočka Zásilkovny - Outletové sklady Nelahozeves, 277 51)
- poštovné za přepravu hradí zákazník
- v případě uznání reklamace zboží na vlastní náklady opravím a zašlu zpět na vaši adresu
- v případě neoprávněné reklamace bude zboží zpět zasláno na náklady kupujícího
- o výsledku řízení budete informováni e-mailem
Ochrana osobních údajů
- odesláním objednávky udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů pro účel dané objednávky (jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo)
- vaše údaje jsou u mě v bezpečí a nebudou poskytnuty třetím stranám
- poskytnutí údajů je dobrovolné, a dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů, můžete kdykoliv vzít své rozhodnutí zpět, požadovat přístup k uchovávaným údajům, nebo jejich výmaz
Aby bylo pravidlům učiněno za dost...
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
V případě, že budete mít s objednávkou nějaký problém, nejlépe je vždy kontaktovat mě e-mailem na info@jarosa.cz a věřím, že nalezneme řešení. :)
Jana Rosyvková
tel: 737 070 903
email: info@jarosa.cz
Na hřišti 172
277 51 Nelahozeves
IČ: 75598329
č.ú.: 670100-2204845776/6210